Неділя, 20.09.2020, 07:35
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2013 » Лютий » 6 » семінар-практикум для вихователів
13:42
семінар-практикум для вихователів









МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ 

Основною метою занять з мовленнєвого спілкування є розвиток мовлення кожної конкретної дитини. Тому важливо створювати на них такі умови, які стимулюватимуть максимальну мовленнєву активність кожної дитини. Цього можна досягнути, дотримуючись таких умов:

  уміння педагога викликати у дітей інтерес до теми заняття та розумно співвідносити власну мовленнєву активність і мов­леннєву активність дітей — неприпустимо, щоб дорослий го­ворив більшу частину заняття; 

   проведення занять підгрупами до 10—12 осіб;

   правильне розташування дітей;

   забезпечення оптимальної інтенсивності мовленнєвого на­вантаження дітей — надто прості завдання знижують інтерес дітей, послаблюють готовність до подолання труднощів;

   здійснення індивідуально-диференційованого підходу — уміння педагога бачити в колективі кожну конкретну дитину і враховувати її індивідуальні особливості, пристосовуватися до них;

   уміння педагога бачити особисті досягнення дитини, а не по­рівнювати її з іншими дітьми.

Вихователь має ретельно готуватися до заняття. Добираючи те­му, враховувати досвід дітей та їхні інтереси. Щоб успішно реалізу­вати заплановані завдання, слід відповідно до кожного з них підібра­ти метод або кілька методів, що забезпечать їх розв'язання. Так, ска­жімо, навчаючи дітей описуванню, вихователь може обрати описову розповідь або/і дидактичну гру.

Зважаючи на процеси індивідуалізації освіти, під час занять із мовленнєвого спілкування вихователю треба враховувати особли­вості кожної дитини. Отже, слід знати, як поставити дитині завдан­ня, скільки часу виділити на його розв'язання, як забезпечити розум­ну допомогу, оцінити результат та докладені зусилля. Під час спілку­вання важливо так розмістити дітей, щоб вони могли бачити одне од­ного та вихователя. Без «контакту очей» неможливо формувати вміння слухати товариша, розуміти мовця, тобто виховувати в дошкільни­ків культуру мовлення.

Для закріплення знань, отрима­них на занятті, важливо оптимально організувати мовленнєве середовище для дітей у повсякденному житті. Не­обхідно задіяти мовлення як важливий засіб спілкування в усіх видах дитячої діяльності.

Переглядів: 1139 | Додав: Берізка | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]